אבי דוביצקי צייד הפדופילים הלאומי

Criminal Flashes
המשטרה עוצרת את אבי דוביצקי

ואטסאפ ליצירת קשר

אבי דוביצקי צייד הפדופילים ונתפסו על חם נוסד ב 2013

סירוס כימי לפדופילים למה לא בישראל?

מאה פדופילים בישראל מקבלים אחת לחודש זריקה שמדכאת את היצר. מפתח השיטה בארץ מעיד על אחוזי הצלחה גבוהים ומכתבי תודה ממטופלים.

ביטול כתב אישום פלילי – המדריך

מזה סירוס כימי?

הסירוס הכימי הוא למעשה טיפול הניתן בזריקה בתרופה בשם דקהפפטיל, ומטרתו להפחית את רמת הטסטוסטרון – הורמון המין הגברי – בדמו של עבריין המין. בישראל אין חובה לסירוס כימי.

מה עמדת הממשלה על סירוס כימי?

בשנת 2003 ועדת השרים לענייני חקיקה דנה בהצעת חוק של ח”כ יובל שטייניץ (ליכוד), לפיה כל פדופיל שנגזרו עליו שנתיים מאסר ויותר ייאלץ לעבור סירוס כימי לפני שחרורו. במידה ויסרב יישאר בכלא גם ל-20 שנים נוספות אם יהיה בכך צורך. ב”ידיעות אחרונות” דווח כי לדברי התומכים בחוק, העבירה של תקיפת ילדים היא כה חמורה, שהצורך לעכב את שחרורו של פדופיל גובר על זכותו לחירות. המתנגדים לחוק טוענים כי מדובר בפגיעה מוגזמת בזכות האדם לחופש. שלי חיימוביץ התנגדה לחוק ביחד עם אחרים והחוק לא עבר.

מדינות שמתירים סירוס כימי

ומה קורה בעולם הגדול? בכמה ממדינות אירופה נעשה כבר היום שימוש בכדורים לדיכוי הדחף המיני בקרב פדופילים מורשעים. במסגרת תוכנית התנדבותית, הם גם זוכים לטיפול פסיכולוגי מהמדינה, שנועד להחזירם למוטב. השבוע, בעקבות תקיפה שביצע פדופיל משוחרר מן הכלא, הודיע גם נשיא צרפת סרקוזי על שורת צעדים למיגור התופעה, וגם שם נשקלת אופציית הסירוס.    

 

במסגרת המודל שאומץ באופן ניסיוני בבריטניה, מחויבים עברייני המין שעברו את הטיפול לספק למשטרה מידע שיסייע לה לעקוב אחר פעולותיהם לאחר שיחרורם מהכלא – כולל כתובת דוא”ל וכינוי בו הם משתמשים בצ’טים באינטרנט. פדופילים אף יידרשו לדווח למשטרה האם הם נמצאים בקשר רומנטי עם אשה שהיא אם חד-הורית.

בשנת 2009 בפולין: אושר חוק “סירוס חובה” לפדופילים

 

ברוב של 400 תומכים מול מתנגד אחד, אישר הפרלמנט הפולני הצעת חוק ממשלתית הקובעת כי פדופילים יחוייבו לעבור סירוס כימי על-מנת להשתחרר מהכלא. ארגוני זכויות אדם זועמים. 

במסגרת החוק, שאותו קידמה הממשלה השמרנית, נקבע כי פדופילים שהורשעו באונס ילדים מתחת לגיל 15 או קרוב משפחתם – ייאלצו לעבור סירוס כדי להשתחרר מהכלא. בנוסף, הוחמרו עונשי המאסר על אונס קטינים וגילויי עריות.

 “מטרת החוק היא לשפר את מצבו הבריאותי של המורשע, להוריד את היצר המיני שלו ועל-ידי כך להקטין את הסיכוי שייבצע פשע נוסף בעתיד”, נמסר בהודעת הממשלה. הליך החקיקה החל לפני כשנה, לאחר שגבר פולני בן 45 נעצר בחשד לאונס בתו בת ה-21 וכליאתה במשך שש שנים. על-פי החשד, הרתה הבת לאביה והביאה לעולם שני ילדים ב-2005 ו-2007.

 
 
 

בארה”ב יש  9 מדינות שיש חובה לפי חוק לסירוס כימי California, Florida, Iowa, Georgia, Louisiana, Montana, Oregon, Texas, Wisconsin, and  Alabama

מדינת ישראל תשאר מיוחדת עד שיש או ילדה של חבר כנסת יפגעו.
 
woman with needle over two baloons

 

הוצאת דיבה, לשון הרע ופגיעה בפרטיות

עו”ד דוק וחברו, בן של העבריין אילון צברי  ניסו את מזלם בהגשת תביעה ע”ס מיליון שקל במסגרתו ביקשו מבית המשפט לסגור את עמוד הפייסבוק נתפסו על חם שפועל מאז 2017 . הם מצאו שפן ניסיונות בשם ניב אביטל והניסוי הזה נגמר בהכי רע שיכול להיות לניב אביטל מנתניה.

ניב אביטל הפסיד בתביעת לשון הרע כנגד מי שפרסם עליו שהוא בא למפגש אסור 42937-11-17 והשופט קבע שלא מדובר בלשון הרע ופירט על גבי עשרות עמודים כיצד ניב אביטל איננו אמין ולא קיבל את גרסתו השקרית. כאשר מפסידים בתביעה כזו ושיש פסק דין כה נחרץ אין לך מה לעשות יותר, אבל ניב ועורך דינו הגישו ערעור  וגם שם הפסידו. הגברת שזכתה במשפט פרסמה את פסק הדין באתר אינטרנטי שהקימה לניב אביטל והמקרה רודף אותו עד היום. תעשו חיפשו בגוגל על השם ניב אביטל ותראו בעצמכם.

הצלחות של ציידים  הפדופילים בתקשורת

✔️

“לוכד הפדופילים” אבי דוביצקי נדרס על ידי חשוד שבא לפגוש “בן 14”, חדשות הארץ.

חייך, אתה פדופיל מאקו

קראתם את הפוסט שהעיתונאית אורית נבון, ואמא לילדים רשם על אבי דוביצקי, ?

גם טל ברמן ואביעד קיסוס מצאו לנכון לפרגן כאשר טל ברמן במקרה צפה בתפיסה של פדופיל שבא לפגוש קטין, (פעם השניה שהאיש נתפס)

 

לוכדי הפדופילים: כך תפסנו את איש החינוך הבכיר חדשות 13

צייד הפדופילים: אימתם של המצ’וטטים עם בת ה-13 חדשות 13

המורה החשוד בפדופיליה ברשת: “זה היה רק משחק תפקידים” חדשות 12

הגנן החשוד בעבירות מין שב לעבוד בגן חדשות 12

גנן בגן ילדים מתל אביב חשוד בפדופיליה חדשות 12

ידעה ושתקה? “הגנן נסחף לזה” חדשות 12

פרשת הגנן החשוד בפדופיליה: הגננת נחקרה חדשות 12

“צייד פדופילים” התחזה לבת 13 ברשת – 19 נעצרו ישראל היום

מדוע אין מרשם עברייני מין בישראל?, מעריב

 יש לך חוטיני? מורה בא לפגוש בנות 13 ונעצר ערוץ 13

 

הציע 300 שקלים לפגישה עם “בת 12” מאקו

פורס רשת: הצעיר שהפך לאימת הפדופילים באינטרנט, מעריב

מאמן ילדים שקבע עם “בן 13” נעצר בחשד לפדופיליה וואלה

 

בן 19 מאשקלון יואשם בפגיעה מינית בילדות בנות 7-12 כאן דרום

שוב: גבר נלכד באשקלון לאחר שניסה להיפגש עם נער בן 15 כאן דרום

ראיון שערך גיא זוהר עם אבי דוביצקי על המקרה של אליאור גיל חברו לעבודה, 103FM.

גבר עוכב באשקלון לאחר שניסה להיפגש עם בן 13כאן דרום

אישום נגד רופא הילדים שנעצר באשקלון כאן דרום

בעל עסק מגבעת שמואל חשוד בקשר פדופילי עם ‘ילדה’ בת 13, אונו ניוז

בן 26 מירושלים נעצר בחשד לעבירות מין בנערים: “בישיבה ידעו ולא הזהירו את ההורים”, הארץ

הפדופיל שנתפס פעמיים !אשדוד נט

הרופא מאיר למפיט נידון למאסר בפועל  ידיעות אחרונות

 

פדופיל מפתח תקוה נלכד כשהגיע לפגישה עם ילדה בת 13 ynet

 

אבי דוביצקי לא נח לרגע – “עצרתי כאלף אנשים, לא חסר פדופילים בארץ” 103fm

פדופיל מוכר מהוד השרון עדיין מטריד קטינים ynet

הפדופיל מהצפון: “בטבעי שלי אני רוצה לתת לך חוויה ראשונה טובה” חי בלילה

תלמידים לשעבר בתיכון “אשל הנשיא”: “מורה הטריד אותנו מיניתynet

אבי דוביצקי: בחסות הקורונה מתרחש פגיעות בילדים mynet

פדופיל מפעיל ימי הולדת לילדים ברחבי העיר mynet

3 פדופילים נתפסו בשבוע אחד באילת יום-יום באילת

נעצר חשוד בפדופיליה בקדימה צורן נתניה און ליין

אבי דוביצקי אני בעיקר נתקבל במורים ואנשים שעובדים עם ילדים מאקו

אישה נעצרה במרכז תל אביב כחשודה בסיוע לפדופיליה חדשות 12

.הצלחות של ציידים 

עורך דין אסף דוק אומר הרבה דברים אבל אין לו קבלות,  במקרה של אבי דוביצקי המדובר באדם שאינו נכלל במצבת כח האדם של המשטרה, מדובר באדם פרטי אשר  לקח את החוק לידיו תוך הפעלת המשטרה. בנסיבות הנ”ל האפשרות כי מתבצעת פעולה הנופלת בגדרי ההדחה הפסולה הינה יותר מסבירה.

 

דבר הזה הוא קשקוש אחד גדול שנועד להזרים למשרדו לקוחות. לקוח פדופיל שמגיע למשרדו או מעיין במאמר שלו איננו מבין דבר בהליכים פלילים ואין לו זמן לעשות שיעורי בית. הם חושבים שלעו”ד קרוק יש לפחות דוקטורט באבי דוביצקי ואילו הטיעונים שהוא יעלה בפני הפרקליטות בשביל לקבל סגירת תיק, אבל הפרקליטות כבר קבע שזו טענה סתמית ובחרה לפרסם את זה בעיתון שלהם! פרופסור יורם רבין הוא הרבה יותר מלומד מעו”ד אסף דטק והוא עשה מאמר מעמיק ויסודי שמסביר את כל הסוגיות בתחום של צייד עברייני מין ע”י אדם פרטי וקבע שלא מדובר בדבר פסול.

תשובות לשאלות חשובות בנושא

אבי דוביצקי וצוות נתפסו על חם להוטים לתפוס פדופילים לפני שהם יצליחו לפגוע בילד אמיתי, ואין ספק שהאנשים היחידים שהם נגד פעילות יזומה של לכידת עבריינים בטרם פגיעה אמיתית בילדים הם כנראה ********. לכידת עברין שנכנס לרשת והצבת מערב והזמנת המשטרה מצילה אלפי ילדים בפועל. כאשר סרטון כזה עולה לרשת מאות אלפים צופים בהם במרוץ הזמן. אנשים מדברים והדבר הוא הרבה יותר מוחשי מאשר כותרת “שוטרת התחזתה לבת 13 ו 30 חשודים נעצרו.” אין כמה מראה עיניים ואין כמו לשמוע את הפדופיל בוכה על נפשו וממציא שלל תירוצים להצדקה מעשיו. אגב, רובם לא אומרים שהיה פיתוי אלה ממהרים להתנצל ומבטיחים שזה לא יקרה שוב.

אפס, אבי דוביצקי הינו אדם פרטי אשר מעיד על עצמו כתחקירן עצמאי שפועל למגר את תופעת עבריינות המין ברשת האינטרנט. הוא לא קיבל מאיש שכר עבור תרומתו לחברה. גם המתנדבים לא מקבלים שכר, מנגד יושב עו”ד אסף דוק במשרד וגורף עשרות אלפי שקלים מכל פדופיל עבור קבלת סגירת תיק שממילא היה נסגר לו היו יושבים בבית בסבלנות.  אבי דוביצקי מגיש את תלונותיו במשטרה בכובע של מתלונן ונותן למשטרה לעשות את עבודתה במידה ואין צו איסור פרסום האוסר לפרסם את המקרה אין מניעה לפרסם אותו על מנת להזהיר אחרים ובית המשפט איננו רואה בזה דבר פסול. מי שמגיע לפגישה עם ילד או ילדה הוא אדם מסוכן, לא? מי שבא לפגוש ילדה ועוד בטרם כן  מתחזה לסוכן דוגמניות ואומר שהוא רוצה לצלם אותה בחזייה, מה הוא? אדם נורמלי? האם תרצו שאדן כזה יהיה המורה של הילדה שלכם בשיעור ספורט? הצגתם כפדופילים מסוכנים עוד בטרם הועמדו לדין וכל עוד אין מניעה לעשות כן הוא דבר חשוב מאוד ואף רצוי.  הפרסום לו אחראי אבי דוביצקי כולל בין היתר את שמם המלא של קורבנותיו, תמונתם, סרטוני וידאו המתעדים אותם נעצרים במקום מפגש אליהם הגיעו בשביל לפגוע בילד או ילדה, ולכן חובה להזהיר את הציבור מפניהם.

כנגד אבי דוביצקי הוגשו תלונות במשטרה והמשטרה הודיע שמדובר בתלונות שאין בהם ממש והראיות הם דלות ביותר ולראיה איש לא מצא לנכון להעמיד לדין את אבי דוביצקי או עשרות המתנדבים שפעילים בלכידות.

אבי דוביצקי | סירוס כימי לפדופיל

הצלחות של אבי דוביצקי

הצלחות