אבי דוביצקי צייד הפדופילים הלאומי

Criminal Flashes
המשטרה עוצרת את אבי דוביצקי

ואטסאפ ליצירת קשר

אבי דוביצקי צייד הפדופילים ונתפסו על חם נוסד ב 2013

האם אבי דוביצקי באמת צריך לשלם 700 שח על כל יום בגלל שלא סגר עמוד פייסבוק?

עורך דין פלילי וחברו פרסמו שאבי דוביצקי צריך לשלם 700 ש”ח ביום, כל יום, כל עוד הוא לא סוגר את העמוד הפייסבוק שלו, ובכל זאת העמוד לא נסגר, אז האם אבי דוביצקי משלם 700 ש”ח ביום בשביל להשאיר את העמוד פתוח? כנראה שלא אחרת היה עולה לו 255,500 ש”ח בשביל להשיאר עמוד פייסבוק פתוח. גם בשביל איש מבוסס זה סכום כבד בשביל התענוג לפרסם עמוד פייסבוק. רוצים לדעת את האמת? תמשיכו לקראו

לקוח של עו”ד אסף דוק, אוהד נגר שפגע מינית במספר רב של ילדים מבקש להסתיר את הנטיה שלו לילדים בני 14 ו 15.

תוכן עניינים:

אבי דוביצקי ישלם 700 שקלים על כל יום שיפר את הצו סגירת דף הפייסבוק  ”נתפסו על חם”, באמת?

ואז… ההחלטה בוטל ובית המשפט ראה את עמוד הפייסבוק ואמר שמדובר בעמוד חשוב והוא אפשר להמשיך את פעילותו העמוד. עו”ד אסף דוק ו עו”ד גיא צברי ניסו לצנזר את חופש הביטוי ולרגע שהם חשבו שהם בסין ושהם קשור לממלכת שי גי’נפינג. ואיל זה שהעמוד עדין פועל בכל זאת?

 

 

עו"ד אסף דוק חשב שהוא גר בסין עד שהשופט תיקן אותו
עו"ד אסף דוק חשב שהוא גר בסין עד שהשופט תיקן אותו
אבי דוביצקי מקבל את ברכת השופט אלי ברנד
אבי דוביצקי מקבל את ברכת השופט אלי ברנד

בתאריך 17/11/2014 אבי דוביצקי הודעיה שהוא יורד מהארץ, והתראין על כך בטלויזיה בתוכנית הבוקר של ערוץ 12. בתחילת חודש דצמבר 2014, אבי דוביצקי ירד מישראל לארה”ב חזרה למדנית פלורידה ממנו עלה, הוא יצא מהארץ בידיעת המשטרה ולאחר שסגר את כל הפינות כולל התלונות שקומץ קטן של פדופילים הגישו כנגדו. אבי יצא מגבולות המדינה בלי שהיה כנגדו אפילו חקירה אחת פתוחה במשטרה או פסק הדין אשר מחייב אותו בתשלום לאיש. בטרם עזיבתו הוא מכר את דירתו רכבו והעסק שלו. פעולות מסוג זה לוקחים זמן רב ולא מתרחשים ביום למחרת. אדם שיורד מהארץ וחושש מהמשטרה או מתביעות לא מודיע הוא עוזב חודש מראש, עו”ד אסף דוק יודע איפה אבי דוביצקי גר בארה”ב והוא מוזמן להגיע לארה”ב ולתבוע אותו יומים ולילה.

בהקשר זה ראו גם את התחקירים הבאים שפורסמו בתקשורת:

“לוכד הפדופילים” אבי דוביצקי נדרס על ידי חשוד שבא לפגוש “בן 14”, חדשות הארץ.

אבי דוביצקי סייע להביא למעצרו של תום כספי , אתר קפרניק

חייך, אתה פדופיל מאקו

לוכדי הפדופילים: כך תפסנו את איש החינוך הבכיר חדשות 13

התכתבויות האסורות של המורה מבקעת אונו אונו ניוז

צייד הפדופילים: אימתם של המצ’וטטים עם בת ה-13 חדשות 13

המורה החשוד בפדופיליה ברשת: “זה היה רק משחק תפקידים חדשות 12

הגנן החשוד בעבירות מין שב לעבוד בגן חדשות 12

גנן בגן ילדים מתל אביב חשוד בפדופיליה חדשות 12

ידעה ושתקה? “הגנן נסחף לזה חדשות 12

פרשת הגנן החשוד בפדופיליה: הגננת נחקרה חדשות 12

צייד פדופילים” התחזה לבת 13 ברשת – 19 נעצרו ישראל היום

מדוע אין מרשם עברייני מין בישראל?מעריב

 יש לך חוטיני? מורה בא לפגוש בנות 13 ונעצר ערוץ 13

 

הציע 300 שקלים לפגישה עם “בת 12 מאקו

פורס רשת: הצעיר שהפך לאימת הפדופילים באינטרנטמעריב

 

מאמן ילדים שקבע עם “בן 13” נעצר בחשד לפדופיליה וואלה

 בן 19 מאשקלון יואשם בפגיעה מינית בילדות בנות 7-12 כאן דרום

שוב: גבר נלכד באשקלון לאחר שניסה להיפגש עם נער בן 15 כאן דרום

ראיון שערך גיא זוהר עם אבי דוביצקי על המקרה של אליאור גיל חברו לעבודה, 103FM.

גבר עוכב באשקלון לאחר שניסה להיפגש עם בן 13כאן דרום

אישום נגד רופא הילדים שנעצר באשקלון כאן דרום

בעל עסק מגבעת שמואל חשוד בקשר פדופילי עם ‘ילדה’ בת 13, אונו ניוז

בן 26 מירושלים נעצר בחשד לעבירות מין בנערים: “בישיבה ידעו ולא הזהירו את ההורים”, הארץ

הפדופיל שנתפס פעמיים !אשדוד נט

הרופא מאיר למפיט נידון למאסר בפועל  ידיעות אחרונות

 

פדופיל מפתח תקוה נלכד כשהגיע לפגישה עם ילדה בת 13 ynet

 

אבי דוביצקי לא נח לרגע – “עצרתי כאלף אנשים, לא חסר פדופילים בארץ” 103fm

פדופיל מוכר מהוד השרון עדיין מטריד קטינים ynet

הפדופיל מהצפון: “בטבעי שלי אני רוצה לתת לך חוויה ראשונה טובה חי בלילה

תלמידים לשעבר בתיכון “אשל הנשיא”: “מורה הטריד אותנו מיניתynet

אבי דוביצקי: בחסות הקורונה מתרחש פגיעות בילדים mynet

פדופיל מפעיל ימי הולדת לילדים ברחבי העיר mynet

פדופילים נתפסו בשבוע אחד באילת יום-יום באילת

נעצר חשוד בפדופיליה בקדימה צורן נתניה און ליין

אבי דוביצקי אני בעיקר נתקבל במורים ואנשים שעובדים עם ילדים מאקו

אישה נעצרה במרכז תל אביב כחשודה בסיוע לפדופיליה חדשות 12

ועוד עשרות כתבות שנעלה לכאן בהמשך. אז למי נאמין ? לעו”ד אסף דוק שנתפס שהוא מסביר לפדופיל איך לשקר, נחקר תחת אזהרה במשטרה, וחבריו ללשכה החליטו להגיש כנגדו קובלנה לבית דין? הוא צודק וכולם טועים? המניעים שלו ברורים, המילים שלו חסרי ביסוס בדיוק כמו ה 178,000 ליקים ועוקבים בעמוד הפייסבוק שלו !

 

נפגעת מ אבי דוביצקי? הילחם על צדקתך

ותתכונן להפסיד. תשאלו את ניב אביטל כמה כסף השקיע במשפט שלו כנגד אבי דוביצקי ואחרים ומה הייתה התוצאה? ניב לא יספר לכם כמובן אבל באתר שאתסר חזן הקימה היא סיפרה את הסיוט שעברה איתו. כנסו מכאן לאתר של האמא שזכה בתביעה של מיליון שקל

 

עורך דין אסף דוק אומר הרבה דברים אבל אין קבלות, למשל:

במקרה של אבי דוביצקי המדובר באדם שאינו נכלל במצבת כח האדם של המשטרה, המדובר באדם פרטי אשר לקח את החוק לידיו תוך הפעלת המשטרה. בנסיבות הנ”ל האפשרות כי מתבצעת פעולה הנופלת בגדרי ההדחה הפסולה הינה יותר מסבירה.

דבר הזה הוא קשקוש אחד גדול ונועד להזרים למשרדו לקוחות. לקוח פדופיל שמגיע למשרד או קורה את המאמרים שלו איננו מבין דבר בהליכים פלילים ואין לו זמן לעושת שיעורי בית. הם חושבים שקרוק יש לו לפחות דוקטורט באבי דוביצקי ואילו הטיעונים שהוא יעלה בפני הפרקליטות בשביל לקבל סגירת תיק, אבל הפרקליטות כבר קבע שזו טענה סתמית ובחרה לפרסם את זה בעיתון שלהם! פרופסור יורם רבין הוא הרבה יותר מלומד מעו”ד אסף קרוק והוא עשה מאמר מעמיק ויסודי שמסביר את כל הסוגיות בתחום של צייד עברייני מין ע”י אדם פרטי. הוא קבע שלא מדובר בדבר פסול. 

אבי דוביצקי לא מעודד איש להגיע למפגש מיני עם ילד זה פשוט אבסורד וטענה סתמית, מעולם לא הוצג ראיה לכך שאבי דוביצקי או מי מהמתנדבים שלו עשה קושקוש לפדופיל  והכריח  אותו להגיע למקום מפגש. אדם שפוי ולא לוקה בנפשו בחיים לא היה מנהל שיחה עם ילד או ילדה שהם לא מכירים ומוצאים את עצמם בפתח ביתם (כשאמא או אבא לא בבית) עו”ד אסף קרוק חושב שהציבור הישראל הם דבילים כנראה כי אף אחד לא מקבל את הטענה המטופשת הזו באמת. למרות זאת הוא מקדיש את מרבית אתר הבית שלו במאמרים מטופשים ששם הוא מנסה לשכנע את הגולש בפדופיל שמגיע לשם מדוע יש לשכור את שירותיו. 

אבי דוביצקי וצוות נתפסו על חם אען להוטים לתפסו פדופילים לפני שהם יצליחו לפגוע בילד אמיתי, האנשים היחדים שהם נגד פעילות יזומה של לכידת עברינים בטרם פגיעה אמיתית הם כנראה ********. לכידת עברין שנכנס לרשת והצבת מערב והזמנת המשטרה מצילה מאות ואף אלפי ילדים בפועל. כאשר סרטון כזה עולה לרשת מאות אלפים רואים במירוץ הזמן. אנשים מדברים והדבר הוא הרבה יותר מוחשי מאשר כותרת “שוטרת התחזתה לבת 13 ו 30 חשודים נעצרו.” אין כמה מראה עיניים ואין כמו לשמוע את הפדופיל בוכה על נפשו וממציא שלל תירוצים להצדקה מעשיו. אגב, רובם לא אומרים שהיה פיתוי אלה ממהרים להתנצל ומבטיחים שזה לא יקרה שוב.

המשטרה מעדיפה לתפוס את האנשים האלו לבדה אבל הם לא מנסים, אז איך הם רוצים לתפוס אותם עם הם לא מתיבים מלכודות ברשת? אין הם לא תפסו את דר מאיר למפיט, דר דב וירגילסי, קצין המשטרה גיל אוהד נגר או בני אבריאל שפר, מפוקחים מין כמו רמי בוחניק, ארטיום כספי, רועי שמעון, משה מזן ועוד רשימה ארוכה של אנשים חלקם עבריני מין בפיקוח במועד מעצרם. ערוץ 10 ודב גילהר ספגו ביקורת דומה בשנת 2008 שהפיקו תוכנית לאיתור עברינים ברשת ואותם טענות שמעצלה אסף קרוק עלו בבית המשפט לפני 15 שנה והם לא החזיקו מים.

בענייננו, אבי דוביצקי הינו אדם פרטי אשר מעיד על עצמו כ”תחקירן עצמאי” במסגרת פעילותו למיגור עברייני המין ברשת האינטרנט. הוא לא קיבל מאיש שכר עבור תרומתו לחברה. גם המתנדבים לא מקבלים שכר, מנגד יושב עו”ד אסף קרוק במשרד וגורף עשרות אלפי שקלים מכל פדופיל עבור קבלת סגירת תיק שממילא היה נסגר לו היו יושבים בבית בסבלנות.  אבי דוביצקי מגיש את תלונותיו במשטרה בכובע של מתלונן ונותן למשטרה לעשות את עבודתה במידה ואין צו איסור פרסום האוסר לפרסם את המקרה אין מניעה לפרסם אותו על מנת להזהיר אחרים ובית המשפט איננו רואה בזה דבר פסול. מי שמגיע לפגישה עם ילד או ילדה הוא אדם מסוכן, לא? מי שבא לפגוש ילדה ועוד בטרם כן  מתחזה לסוכן דוגמנויות ואומר שהוא רוצה לצלם אותה בחזיה מה הוא? אדם נורמלי? איש שתרצו שיהיה המורה של הילדה שלכם בשיעור ספורט? הצגתם כפדופילים מסוכנים עוד בטרם הועמדו לדין וכל עוד אין מניעה לעשות כן הוא דבר חשוב מאוד ואף רצוי.  הפרסום לו אחראי אבי דוביצקי כולל בין היתר את שמם המלא של קורבנותיו, תמונתם, סרטוני וידאו המתעדים אותם נעצרים במקום מפגש אליהם הגיעו בשביל לפגוע בילד או ילדה, ולכן חובה להזהיר את הציבור מפניהם. 

כנגד אבי דוביצקי הוגשו תלונות במשטרה והמשטרה הודיע שמדובר בתלונות שאין בהם ממש והראיות הם דלות ביותר ולראיה איש לא מצא לנכון להעמיד לדין את אבי דוביצקי או עשרות המתנבים שפעילים בלכידות.

לא צריך ללכת רחוק תראו את הפוסט שהעיתונאית, ואמא לילדים רשם על אבי דוביצקי, הדבר מדבר בעד עצמו.

גם טל ברמן ואביעד קיסוס מצאו לנכון לפרגן כאשר טל ברמן במקרה צפה בתפיסה של פדופיל שבא לפגוש קטין, (פעם השניה שהאיש נתפס)

הוצאת דיבה, לשון הרע ופגיעה בפרטיות

עו”ד קרוק וחברו, בן של העברין אילון צברי  ניסו את מזלם בהגשת תביעה ע”ס מיליון שקל במסגרתו ביקשו מבית המשפט לסגור את עמו הפייסבוק נתפסו על חם שפועל מאז 2017 . הם מצאו שם ניסיונות בשם ניב אביטל והניסוי הזה נגמר בהכי רע שיכול להיות לתובע.

ניב אביטל הפסדי בתביעה לשון הרע כנגד מי שפרסם עליו שהוא בא למפגש אסור 42937-11-17 והשופט קבע שלא מדובר בלשון הרע ופירט על גבי עשרות עמודים כיצד ניב אביטל איננו אמין ולא קיבל את גרסתו השקרית. כאשר מפסידים התביעה כזו ושיש פסק דין כה נחרץ אין לך מה לעשות יותר, אבל ניב ועורך דינו הגישו ערעור לבית משפט המחוז וגם שם הפסידו. חבל שלא ערערו לעליון. הגברת שזכתה במשפט פרסמה את פסק הדין באתר יחודי לאיש והמקרה רודף אותו עד היום. תעשו חיפשו בגודל על השם ניב אביטל ותראו בעצמכם.

מהאמור לעיל עולה כי אבי דוביצקי פועל על פי חוק ובפעילותו כמתואר מציל את חייהם של אין ספור ילדים מפניהם של עברייני מין שפועלים ללא הפסקה לאתר קורבנות. 

צמד החמד של עורכי הדין מעלים טענות מוזרות מאוד

פגיעה בפרטיות, לשון הרעף הוצאת דיבה, פרום סרטון מיני ואף הטרדה מינית. אין שום ממצא עובדתי של בית משפט בדבר קבלת טענות אילו. זה לא חוכמה להגיש תביעה ולקבל פסק דין בהעדר הגנה שזו כלל לא נמסרה, אלה לדאוג שהיא תגיע ליעד המבוקש ולנהל הליך ללא פשרה ולזכות. דבר שאף פדופיל לא עשה עד היום!

עו”ד אסף דוק טוען שמעשיו  של אבי דוביצקי מובילים לפגיעה בלתי מידתית בפדופילים ביחס לחומרת העבירה.

מה אתם חושבים? האם אתם רוצים אנשים כאלה בסביבתם או בחברתכם?  במדינות אחרות הם נכנסים שנים בכלא ושהם יוצאים הם רשומים במרשם ארצי של עברייני מין. האם אפשר לשקם אדם כזה? מי מוכן לקחת סיכון על הילד או ילדה שלהם? אני בטוח שעורך דין אסף  קרוק בעצמו לא היה מוכן שאחד שבא לפגוש ילדה בת 13 ישמור על ביתו כאשר הוא עובד עד מאוחר בלילה במשרד. אין גבול לגועל וצביעות של עורכי דין שיש להם ילדים בבית ומנגד מגינים על פדופילים כאילו מדובר בניצולי שואה שזה אתה יצאו ממחנות העבודה בפולין.

 

אבי דוביצקי ירד מישראל לארה”ב והודיע על כך מראש, מי שרצה שישאר היה יכול לנקוט בפועלה משפטית ולגרום שלא יצא מהארץ.

בתאריך 17/11/2014 אבי דוביצקי הודעי שהוא יורד מהארץ, והתראין על כך בטלויזיה בתוכנית הבוקר של ערוץ 12. בתחילת חודש דצמבר 2014, אבי דוביצקי ירד מישראל לארה”ב חזרה מדנית פלורידה ממנו עלה, הוא יצא מהארץ בידיעת המשטרה וסגר את כל הפינות כולל התלונות שקומץ קטן של פדופילים הגישו כנגדו בהמלצת עו”ד קרוק המלומד. אבי יצא מגבולות המדינה בלי שהיה כנגדו ולא חצי חקירה משטרתית פתוחה או פסק הדין אשר מחייב אותו בתשלום לאיש. בטרם עזיבתו הוא מכר את דירתו רכבו והעסק שלו. פעולות מסוג זה לוקחים זמן רב ולא מתרחיש ביום למחרת. אדם שיורד מהארץ וחושש מהמשטרה או מתביעות לא מודיע הוא עוזב חודש מראש. 

במהלך שנת 2015 לאחר שנודע לפרקליטות שאבי עוזב את הארץ הם סגרו הרבה תיקים שלא  היה עניין להמשיך בניהולם ובשאר הוגשו כתבי אישום.

סגירת התיקים לא היה קשור לאמינות החומר אלה סוג העיברות שבוצע, הטרדה מינית או ניסיון לבצע מעשה מגונה בקטין או קטינה היו עבירה שהפרקליטות לא רואה בו כדבר חמור ורק ב 5% מהמקרים מוגשים כתבי אישום כנגד אותם אנשים שעברו עבירה מסוג זה. מאז שאבי דוביצקי ירד מהארץ בוצע תפיסות נוספות בשלט רחוק, הוגשו כתבי אישום ואנשים ישבו בכלא. המקרה הכי מתוקשר הוא של דר מאיר למפיט רופא ילדים מצפת, שנידון שנת מאסר אחת בפועל וארטיום כספי, עברין מין סדרתי. 

הדבר מלמד באופן ברור שאין אמת בטענות של עו”ד קרוק שבגלל שפוברקו ראיות וזויפו מסמכים תיקים רבים נסגרו. באתר הבית של עו”ד קרור הוא נוהג לפרסם עשרות מסמכים מחוקים שלא ניתן לדעת האם האם אמיתיים או לא, ומשום מה הוא לא מפרסם ולא מסמך אחד המאשר את הטענות של כנגד אבי דוביצקי. למה? כי מדובר בטענות שהוא שלף מישבנו, וזה נאמר בצורה עדינה ככל האפשר. 

מה ניתן לעשות כנגד פרסומים משמיצים של אבי  דוביצקי?

אתם יכולים להגיש תביעה אבל תהיו מוכנים להפסיד. כתב הגנה יוגש ושבית המשפט יראה את ההתכתבויות וישמע את ההקלטות ויראה את התמונות הם יבינו שאומנם מדובר בלשון הרע, אבל לחוק לשון הרע יש הגנות שהופכים את הלשון הרע לפרסום מותר לפי החוק. תקראו את פסק הדין שניתן כנגד ניב אביטל ותבינו מה האמת מאחורי התביעות של לשון הרע כאשר מדובר באמת!

 

תשובות לשאלות חשובות בנושא

חשוב מאוד שתמצאו עורך דין פלילי טוב שהוא גם ימליץ לכל פדופיל ללכת לטיפול אחרת אותו פדופיל ימשיך לפגוע בילדים. עורך דין שלא ימליץ ללכת לטיפול מסכן ילדים אחרים בפני פגיעה!

קיימים משרדי עורכי דין פליליים רבים, וכל אחד מהם מצהיר על עצמו כמשרד מוביל ומצליח. גם עורך דין אסף דוק מצהיר שהוא מצליח ומפרסם את הצלחותיו הרבהים אבל בפועל יש לו מלא הפסדים קשים שהוא בוחר שלא לפרסם. ניתן לראות אותם באתר asafdok.info עורך דין שרק מפרסם על הצלחותיו, באם זה עורך דין שתרצו?

בשנת 2014 אבי דוביצקי שלח את לעו”ד אסף דוק חוקר פרטי שהתחזה לפדופיל שהטריד ילדה בת 13 ונחשו מה עו”ד אסף דוק אמר לפדופיל? סקרנים כנסו לטלגרם ותראו את הסרטון המלא.  https://t.me/asafdok הסיפור גם סוקר בערוץ 12 בתוכנית חיי בלילה שם השודר הסרטו שבו אסף מסביר ללקוח כיצד להשמיד ראיות. אסף השופל בשידור בתוכנית מרכיז כאשר פניו האמיתיות נחשפו בפומבי

לאבי דוביצקי יש אתר איש avidubitzky.com 

והאתר נתפסו על חם נמצא בקישור nitfesualhamisrael.com

Avi Dubitzky | אבי דוביצקי | נתפסו על חם

הצלחות של אבי דוביצקי

הצלחות