אבי דוביצקי צייד הפדופילים הלאומי

Criminal Flashes
המשטרה עוצרת את אבי דוביצקי

ואטסאפ ליצירת קשר

אבי דוביצקי צייד הפדופילים ונתפסו על חם נוסד ב 2013

לקוח של עו”ד אסף הורשע בחזקה פורנו של ילדים

אזרחים רבים מתגלים כפדופילים בגלל העידן המודרני של האינטרנט בו הסודות שהם חשבו שהם שומרים היטב לא ממש נשמרים. דוגמא למקרה כזה הוא לקוח של עו”ד אסף דוק  ששכר את שירותיו לאחר שהחזיק סרטונים ותמונות של ילדים קטין במדיה האישי שלו.

לקוח של עו”ד אסף דוק הורשע בחזקה פורנו של ילדים 

עובדות המקרה

הנאשם הורשע, עפ”י  הודאתו, בביצוע עבירה של החזקת פרסומי תועבה ובהם דמות קטין, עבירה לפי סעיף 214 לחוק העונשין 

בהתאם לעובדות כתב האישום המתוקן, בתקופה הנוגעת לאישום, החזיק הנאשם בביתו מחשב נייד, כונן קשיח  וטלפונים  ניידים. בתאריך 6.9.16  החזיק  הנאשם תמונות וסרטונים בעלי תוכן  פדופילי    :     

 א. על גבי מחשבו הנייח – מאות תמונות ומספר סרטונים.                                                                                                                              

החל  מיום 10.7.16 ועד ליום 31.8.16 התכתב הנאשם עם נאשם 2 באמצעות תכנת skype ( להלן:“התוכנה” .) נאשם 2 שלח לנאשם באמצעות התוכנה 113 תמונות בעלות תוכן פדופילי. שני הפדופילים העצו ונחקרו והועמדו לדין  והורשעו. בסרטונים ובתמונות שתוארו לעיל נצפים, בין היתר, קטינים וקטינות, במגוון גילאים, לרבות קטינים צעירים מאוד הנחזים להיות בין גילאי ,5-8 מבצעים מעשים מיניים בעצמם ומקיימים יחסי מין       

                                                       .בגירים לבין בינם חלקיים או מלאים

       

טענות שעו"ד אסף דוק העלה שלא התקבלו על ידי השופט שדן בתיק

      הצדדים טיעוני תמצית

.5 התובעת טענה כי הנאשם פגע במעשיו בערכים החברתיים הנוגעים להגנה על שלומם ועל ביטחונם של הקטינים. צריכת חומרי התועבה מבוססת על תעשייה של ניצול קטינים ולפיכך אף אם מעשי הנאשם לא גרמו לנזק ישיר, הרי שבעקיפין המעשים פסולים מבחינה מוסרית והם מהווים חלק    הקטינים של המיני הניצול משרשרת המאשימה מתנגדת לבקשה לביטול הרשעת הנאשם וזאת בעיקר נוכח הטיעון כי מהות העבירה אינה  מאפשרת לסיים את ההליך ללא הרשעה בדין. בהקשר זה הפנתה באת כוח המאשימה לרע”פ 3890/09  מור נ’ מ”י, לרע”פ 3195/19 אגוזי נ’ מ”י וכן לעפ”ג 44181-05-16 מ”י נ’ צברי.                        

נוכח נסיבותיו האישיות של הנאשם וההליך הטיפולי בו שולב, עותרת המאשימה להשית על הנאשם וקנס מותנה מאסר של עונש ביחס לנסיבות ביצוע העבירה נטען, כי הנאשם לא הפיץ סרטונים ולא פעל לשם יצירת קשר עם קטינים, מה גם שמספר הסרטונים שהוחזקו ע”י הנאשם מועט מאוד. הסנגור ביקש לאבחן את עניינו  של הנאשם דנן מזה של הנאשם ,2 בשל כך שהנאשם 2 שלח לנאשם מעל 100 תמונות בעלות תוכן  פדופילי, בעוד הנאשם שבנדון שלח 2 תמונות ערום שלו וכן בשל העובדה  שלחובת הנאשם ,2 הייתה באופן מהותי בשיקולי הענישה. עוד נקבע בהלכת כתב כי בית המשפט יפעיל סמכותו בהקשר זה רק                      .דופן ויוצאי מיוחדים ,חריגים במקרים .9 ברע”פ  7224/14 משה פרנסקי נ’ מ”י (פורסם בנבו, ניתן ב- ,)10.11.14 שב ואימץ בית המשפט  העליון את העקרונות שהותוו בהלכת כתב, בהבהירו כדלקמן:                                                  

“בראש ובראשונה אבקש להתייחס לטענה, לפיה “די במידת ודאות קרובה לקיומו של נזק קונקרטי” כדי להימנע מהרשעתו של הנאשם. גישה זו אינה עולה בקנה אחד עם פסיקתו של בית משפט זה, לפיה יש להצביע על כך שהרשעתו של הנאשם תביא “לפגיעה קשה וקונקרטית בסיכויי שיקומו,” ולבסס  טענות אלה בתשתית ראייתית מתאימה (עניין לוזון; רע”פ 2180/14 שמואלי נ’ מדינת ישראל [פורסם בנבו] ;)26.4.2014( רע”פ 1439/13 קשת נ’ מדינת ישראל [פורסם בנבו] .))4.3.2013( החובה להצביע על        קיומו של נזק קונקרטי, מתיישבת עם אופיו המצומצם של החריג שעניינו הימנעות מהרשעה, אשר נועד לחול אך במקרים מיוחדים בהם קיימים טעמים כבדי משקל הנוגעים לצורכי שיקומו של   הנאשם. אימוץ עמדתו של המבקש, עלולה להוביל לסטייה מהאיזון הבסיסי העומד ביסודו של החריג,  את זאת אין בידי לאפשר. יתר על-כן, המבקש אף לא טרח לתמוך את טענתו בתשתית ראייתית מתאימה, ולטעמי אין די בהצגת הסכם עבודה, לפיו הרשעה בפלילים עשויה להשליך על תעסוקתו  בעתיד.

 

תשובות לשאלות חשובות בנושא

מתנדבים של נתפסו על חם תרגמו מאמרים בעברית לאנגלית שפרסמו בישראל לאתר caughtdok.org

ברוב הכתבות תוכלו לראות סרטון של כתבת המקור בעברית

 

החשיבות של בחירת עורך דין אמין ומיומן על מנת לייצג אותך בבית המשפט הוא לא דבר שצריכים למהר לעשות, ברגע שחותמים על הסכם שכר טרחה ו יפוי כח הסיכוי שלכם לקבל את הכסף בחזרה הוא קלוש ובמידה ותעשו לעורך דין בעיות תמצאו את עצמכם בתביעה משפטית ועם חור גדול בכיס. משרד גדול ואמין לא ילחם אתכם על העבודה שלכם אבל משרד קטן ובפרט עו”ד שמוצא לנכון להסביר ללקוחות כיצד לשקר, דבר שהוא בניגוד לחוק, ככל הנראה לא ינהג אכם ביושרה. לכן הכובת ממליץ לכם להתרחק מעו”ד אסף דוק שמראה סממנים של חוסר יושרה שתועדו לא פעם.

  1. לייקים פיקטיביים באינסטאגרם ופייסבוק. לחצו כאן בפוסט ותראו מי הם מעריצו הקנויים. 1295 לייקים פיקטיביים
  2. ככה מסביר עורך דין ללקוח פדופיל לשקר למשטרה. אין בושה. הסרטון ומסמכים ארחים בנוגע לאמינות של עו”ד אסף דוק בקישור הזה לחצו כאן.

עו”ד אסף דוק רק נתפס במצלמה נסתרת מסביר ללקוח שהודה שהוא פדופיל, כיצד לשקר למשטרה. והוא שילם ביקור על מעשה שפל זה. מלבד זאת עו”ד אסף דוק לא פגע בילד או ילדה לפח מיטב ידיעתו והבנתנו. מצער מאוד שאדם שאמור להיות נציג של בית המשפט בעשיית צדק נתפס כאחד שמדריך לקוח לשקר ולרמות את המערכת.

אסף דוק ולייקים פיקטיביים
אסף דוק ולייקים פיקטיביים
מכתב ערער על אסף דוק למשטרה
מכתב ערער על אסף דוק למשטרה
מכתב ערער על אסף דוק למשטרה
מכתב ערער על אסף דוק למשטרה
אישור תלונה כנגד עו"ד אסף דוק
אישור תלונה כנגד עו”ד אסף דוק

◻️ מאמר זה עודכן לאחרונה ב-16 באפריל 2023.

avui dubitzky | אבי דוביצקי

הצלחות של אבי דוביצקי

הצלחות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *