אבי דוביצקי צייד הפדופילים הלאומי

Criminal Flashes
המשטרה עוצרת את אבי דוביצקי

ואטסאפ ליצירת קשר

אבי דוביצקי צייד הפדופילים ונתפסו על חם נוסד ב 2013

לא רק בישראל, גם בארה”ב מאות מורים נעצרו בגין חשד לפגיעה בתלמידים

הבעיות במערכת החינוך הציבורית הולכות ומחמירות  בארה”ב, ובארץ המצב הוא לא שונה. אחד התחומים המטרידים שבהם נרשם דיווח שיא נוגע לעבירות מין בילדים. על פי מידע שפורסם על ידי משרד החינוך הפדרלי לפני כמעט עשור, 1 מכל 10 תלמידים עובר התעללות מינית בבית הספר, כיום, נתון זה ככל הנראה גבוה יותר. לפני חודשיים, בזמן שבתי הספר ברחבי המדינה נסגרו, דווח כי 135 מורים בשנת 2022 לבדה הואשמו בעבירות מין נגד תלמידים. כיום, מספר זה גבוה בהרבה, כאשר לפחות 181 מורים הואשמו בששת החודשים הראשונים של שנת 2022.

 בתוך חודשיים בלבד, 46 מורים נוספים הואשמו בעבירות מין בילדים ברחבי ארה”ב. מקרים נוספים הם סבירים, אבל פשוט לא התגלו עדיין. כל ההאשמות הללו מכילות פגיעות מחרידות נגד קטינים, החל מאונס ועד פורנוגרפיית ילדים. זה כולל את כל סוגי המחנכים, כולל מנהלים, מורים, מחליפים, סייעות ואנשי צוות אחרים בבית הספר. 

מבין אלה שתועדו בדו”ח, במעצרים שבוצעו בין ה-1 בינואר ל-30 ביוני היו ארבעה מנהלים, 153 מורים, 12 סייעות ו-12 מורים מחליפים. בסך הכל, רוב עבירות המין בילדים (77%) היו נגד תלמידים שהתוקפים הכירו. בעוד שקיימת מגמה הולכת וגוברת המתארת כיצד נשים מבצעות פשעים אלה יותר ויותר, רוב המעצרים החדשים הללו (78%) היו גברים.

בעוד שכל תקיפה של ילד היא מחרידה, חלק מהפרטים של עבירות המין בילדים היו מרושעים יותר. במקרה אחד שבו היה מעורב רוג’ר וויבר פריד, המנהל בן ה-34 מפנסילבניה טיפח לכאורה תלמיד גבר. הוא נתן לקטין אלכוהול וניהל עמו מערכת יחסים מינית, אותה המשיך לקיים במשך למעלה משנה.

 

שאנון הול הייתה מורה בבית ספר בעיר ניו יורק.  היא נעצרה בטענה שמיששה סטודנטית באופן בלתי הולם. כמו כן, נאמר כי היא איימה על חייה של התלמידה אם תספר למישהו. במקרה אחר של עבירות מין בילדים, נורמן מריל בן ה-45 היה מורה בתיכון בוורמונט. הוא נעצר בחשד רב להתעללות מינית בקטינים. על פי הדיווחים, הוא צילם בסתר סטודנטיות ונמצא כי ברשותו פורנוגרפיית ילדים שיצר.

שהדיווחים וההאשמות נגד אנשי חינוך ממשיכים להתגבר

ככל שהדיווחים וההאשמות נגד אנשי חינוך ממשיכים להתגבר, המחוקקים מבקשים לחוקק מדיניות מחמירה יותר בתקווה שתקריות אלה יורתעו. מונח נפוץ בחינוך המכונה “להעביר את הזבל” מתרחש כאשר מחוזות מודעים לעבירות מין והאשמות בילדים, ומנסים לשחרר בשקט את העובד כדי לא למשוך תשומת לב שלילית. משרד החינוך בארה”ב עומד לתקן את המצב.

חלק מהבעיה עם רבות מעבירות המין הללו בילדים שחוזרות על עצמן שוב ושוב היא בגלל פרצות בחוקי מדינה שונים. לדוגמה, רק 19 מדינות דורשות ממחוזות בתי הספר לבקש מידע ממעסיקיו הנוכחיים והקודמים של עובד פוטנציאלי – מה שעלול לחשוף מידע חיוני על אותם אנשים. אומנם בישראל כל מורה צריך לקבל אישור להעדר עבירות מין, אבל מדובר רק ברשעות שיכולים לעצור מורה מעבידה בבית הספר. אם המורה היה חשוב 4 פעמיים בעבירות מין ועבר מבית ספר ולבת ספר ומעולם לא עשו לו דבר הוא יכול להמשיך לעבוד המערכת החינוך.

בישראל לא מייחסים ברצינות לפגיעה בילדים, לראיה הצעת החוק למאסר עולם לאנשים שאנסו ילדים. הצעת חוק שנפל בתמיכה גורפת של מפלגת הליכוד לפני חודש ימים. זאת ועוד הצעות חוק להקמת מאגר מרשם עברייני מין מסוכנים עדין תקוע במקום שנים על גבי שנים.

Avi Dubitzky | אבי דוביצקי | מורים פדופילים | נתפסו על חם

הצלחות של אבי דוביצקי

הצלחות