אבי דוביצקי צייד הפדופילים הלאומי

Criminal Flashes
המשטרה עוצרת את אבי דוביצקי

ואטסאפ ליצירת קשר

אבי דוביצקי צייד הפדופילים ונתפסו על חם נוסד ב 2013

סיפור אהבה של עו”ד אסף דוק ו אבי דוביצקי

אף אחד לא אוהב להודות שהוא הפסיד במשפט פלילי במיוחד כאשר הוא מנסה להדר את עצמו כעורך דין מוביל ומצליח, מקפיד על הפרטים הקטנים ובעל חשיבה משפטית פורצת דרך. להלן לקט חלקי של החלטות בהם לקוחותיו של אסף דוק הורשעו, לא תראו את המסמכים האלה בשום מקום אחר. מלבד זאת איזה עורך דין מאפשר לעצמו להתפס על חם בצורה כזו?

לא כזה מוצלח – עורך דין פלילי אסף דוק

עו"ד הדין הפלילי שתועד במצלמה נסתרת מסביר איך לשקר ולרמות את המערכת.

עו”ד אסף דוק הפך לבדיחה הכי גדולה כאשר פעם הראשונה בהיסטוריה של לשכת עורכי הדין בישראל הוגשה תלונה כנגד חבר על כך שהוא מסביר ללקוח שתפס אותו על חם במצלמה נסתרת מסביר ללקוח כיצד לשקר, לא סתם לקוח אלה לקוח שהתחזה לפדופיל שהטריד ילדה בת 13.

מפאת גודל הסרטון לא נעלה את כולו פה אבל הוא זמין לצפיה בקישור הבאה: אסף דוק נתפס על חם

להלן לקט חלקי בלבד של גזרי הדין שלא נגמרו בזיכוי של עו”ד אסף דוק:

גיל נגר מיוצג ע"י עו"ד אסף דוק

כל האמת על פעילותו של צייד הפדופילים אבי דוביצקי

אבי דוביצקי, “צייד הפדופילים“, הינו דמות מוכרת בתחום איתור ולכידם פדופילים ברשת בישראל. מדובר בפעילות מבורכת אולם לפעילותו של מר דוביצקי ישנם לעיתים גם היבטים לא נעימים לפדופילים ולמשפחות שלהם. רבות הפלטפורמות בהם היללו וגמרו את השבח על האדם ש”מנקה את האורוות” של ערינו מנוכחותם של עברייני מין המשחרים לילדים קטנים בגילאים כאלה ואחרים לצורך קיומה של אינטראקצה מינית, והם צדקו, אפילו העיתונאי גיא פלג ורבים אחרים פירגנו בצד לאבי דוביצקי ולעמוד נתפסו על חם . המבקר היחדי שהיה פעם לאבי דובצקי היה גיא לרר, שבסופו של דבר חזר בו לאחר שהבין שהולך שולל את עו”ד אפס קרוק והלקוחות שלו שטענו שפוברקו כנגדם ראיות. מאמר זה בא בשביל לחזק את ידו של אבי דוביצקי ואת החוקיות שבמעשיו אשר הולכת וצפה במסגרת שיחות עם אנשים שטענו שפיתו אותם והגיעו למפגש מיני עם ילדים!! אני כאבא לילדים חרד שפדופיל יפגע בילדים. לאחר חשיבה מעמיקה וקריאת המאמר של פרופסור יורם רבין אני מבין שאני לא כזה מבין גדול בסוגיה, הרי הוא פרופסור למשפטים ואני סתם עורך דין פלילי אחד מערות אלפי שמחפש דרך להתפרסם, ומצאתי נישה של יצוג פדופילים שנתפסו ע”י אבי דוביצקי.

עורכי דין הם כמו זבל יש כל כך הרבה ורובם מסריחים 🙂 כל אחד מהם מצהיר על עצמו כהכי מוביל ומצליח, אם יש לך תיק לא מסובך, שהעונש שלו הוא קל סוגרים עסקה עם הפרקליטות שאתה מודה בחלק מהאישומים, מתנצל מתנדב ללכת לטיפול, הכל בנסיבות העניין, מודה ועושה עבודות שירות בבית אבות. ונגמר הסיפור.

כאשר אסף דוק נתפס על חם במצלמה נסתרת הדבר זכה לסיקור תקשורתי רחב, אין כמעט עורך דין או שופט שלא ראו אך הסרטון של אסף מסביר איך לשקר. המוניטין שלו ירד לפח. איזה שופט יאמין לסיפור של עורך שנתפס בצורה כה מכוערת?

Avi Dubitzky | אבי דוביצקי | נתפסו על חם